קורס דיגיטל עם התמחות בשיווק דיגיטלי של חברות הייטק, יזמות וחברות הזנק (סטרטאפים)
קורס דיגיטל עם התמחות בשיווק חברות הייטק וחברות הזנק באוניברסיטת בר-אילן יעניק לכן ולכם הזדמנות לרכוש מקצוע מבוקש והוא יכול לשמש כרטיס הכניסה שלכם לעולם ההייטק, לסטרטאפים, לתעשייה עתירת הידע ולעולם היזמות. במהלך לימודי דיגיטל במדור לתוכניות מובנות בבר-אילן תצטיידו בידע תיאורטי, כלים טכנולוגיים, תובנות ויכולת מעשית לבנות אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מאפס עבור חברות המובילות הכלכלה המקומית וגם זו העולמית ותהפכו למשווקים דיגיטליים המיומנים בשיפור הביצועים העסקיים של ארגונים. קורס שיווק דיגיטלי בבר-אילן כולל מסלול הכשרה שלם ומלא לאנשי שיווק דיגיטלי, לרבות הכנה למבחני ההסכמה הבינלאומיים של Google Ads והוא נפרש על פני 6 חודשים בלבד.
לקבלת ייעוץ אישי בנושא קורס דיגיטל צרו קשר דרך עמוד צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.
קורס דיגיטל שפותח דלתות לקריירה מתגמלת ומבוקשת
קורס דיגיטל עם התמחות בשיווק דיגיטלי של חברות הייטק, יזמות וחברות הזנק (סטרטאפים)
עולם השיווק הדיגיטלי ממשיך לצמוח ולצבור פופולאריות ככל שיותר ויותר חברות הייטק, חברות עתירות ידע וחברות הזנק עוברות לשיווק אונליין. זמן המסך שכל אחת ואחד מאיתנו צוברים מציע הזדמנויות שיווק משמעותיות עבור חברות וארגונים במרחב הדיגיטלי, כאשר לימודי דיגיטל יכולים לפתוח דלתות לקריירה מבוקשת, מספקת ומתגמלת במיוחד.
במהלכו של קורס דיגיטל נראה כיצד ממנפים את מגוון הפלטפורמות שעומדות לרשותנו כיום כמו גם את ערוצי הדיגיטלי השונים וכיצד משתמשים בכלים דיגיטליים מתקדמים על מנת לקדם שירותים ומוצרים של יזמים, חברות הזנק וחברות הייטק. במסגרת לימודי דיגיטל נראה גם כיצד מבצעים מחקרים מקדימים, איך מגיעים לקהלי היעד הפוטנציאליים, כיצד יוצרים מיתוג ובונים נאמנות למותג, איך בונים קהילות וכיצד מקדמים חברות עתירות טכנולוגיה באמצעים דיגיטליים ועוד, ומאחר ששיווק דיגיטלי הוא מבוסס-נתונים (Data-Driven) נראה גם כיצד מנתחים ומודדים את המאמצים השיווקיים, בזמן-אמת!
מטרת לימודי דיגיטל בבר-אילן
מטרת קורס שיווק בדיגיטל בבר-אילן הוא להקנות ידע וכלים שיגדילו את התנועה לאתרי אינטרנט, עמודים עסקיים ברשתות החברתיות, לבלוגים ולנכסים דיגיטליים נוספים. במסגרת קורס דיגיטל תלמדו על אופטימיזציה למנועי חיפוש, קידום אתרים, מחקרי מילות מפתח, שיווק תוכן, כיצד יוצרים אינטראקציות עם קהלי יעד ואיך מגדילים מעורבות של לקוחות. בוגרי לימודי דיגיטל יוצאים מהקורס כשהם יודעים ליישם כללי כתיבה שיווקית, לבנות קמפיינים פרסומיים בדיגיטל, להקים ולתחזק אתרי אינטרנט בפלטפורמות שונות, ביניהן: וורדפרס ו- WIX, מכירים את עקרונות הפרסום – הן הממומן והן האורגני, עקרונות במיתוג, יודעים להשתמש בפלטפורמות מסחר אלקטרוני, מערכות אוטומציה שיווקיות ומערכות אנליטיות לניתוח ושיפור ביצועים כמו גם להשתמש בכלים דיגיטליים מובילים בתחום השיווק הדיגיטלי. בנוסף, מטרת קורס דיגיטל היא להכין באופן יסודי את המשתתפות והמשתתפים לקראת בחינת ההסכמה הנכספת של Google Ads.
בפני בוגרי קורס שיווק בדיגיטל עומדות שפע של הזדמנויות תעסוקה
בוגרי קורס דיגיטל בבר-אילן יוצאים עם תעודה יוקרתית - 'Certified Digital Marketing Professional' ונהנים משפע של אפשרויות תעסוקה, אם כשכירים בחברות הייטק ובסטארטאפים ואם כיזמים עצמאיים (לרבות קריירה כנוודים דיגיטליים). בין אפשרויות התעסוקה שעומדות בפני בוגרי קורס שיווק בדיגיטל ניתן לציין את הבאות:
קידום אתרים ממומן ו/או קידום אתרים אורגני
מנהלי מדיה חברתית
מנהלי שיווק דיגיטלי
מומחי שיווק תוכן
קנייני מדיה
כותבי תוכן, כותבים שיווקיים, כותבי מיקרו-קופי
אנליטסים SEM ו/או אנליטסים SEO
מומחי אוטומציה שיווקית
קמפיינרים ברשתות חברתיות ובמנועי חיפוש
מומחי שיווק שותפים
מומחי חווית משתמשים
מנהלי אתרים ונכסים דיגיטליים
מנהלי קריאייטיב
יזמות דיגיטלית
ועוד
למי לימודי דיגיטל מתאימים?
קורס דיגיטל במדור לתוכניות מובנות בבר-אילן פתוח לציבור הרחב, יחד עם זאת הוא מתאים בעיקר לבעלי ניסיון מסוים בתחום השיווק, היזמות או המכירות, כאשר על מנת להתקבל אל קורס דיגיטל יש לעבור ראיון קבלה אישי על ידי המנהל האקדמי של התוכנית.
לימודי דיגיטל מתאימים לאנשים המעוניינים בקריירה בעולם השיווק הדיגיטלי, אך הם מתאימים למנהלים ולעובדים בחברות הייטק, ליזמים ולמנהלים ולעובדים בחברות הזנק שרוצים לרכוש כלים, ידע וניסיון בעולם השיווק הדיגיטלי כדי לקדם את החברות בהן הם עובדים.
לצפייה בסילבוס קורס דיגיטל עם התמחות בשיווק חברות הזנק הייטק ויזמות דיגיטלית הקליקו כאן